La andre få vite om dine Entur-problemer: Skriv en kommentar
Entur er en ledende leverandør av kollektivtrafikktjenester i Norge, som tilbyr pålitelige og effektive løsninger for både passasjerer og operatører. De gir reisende oppdatert og nøyaktig informasjon om ruter, priser og avgangstider, og gir operatører verktøyene de trenger for å administrere og forbedre tjenestene sine. Men som med alle teknologitjenester, kan det noen ganger oppstå driftsproblemer med Entur.
De mest vanlige problemene du kan støte på med Entur inkluderer problemer med å laste opp nettsiden, feil i mobilappen, problemer med å logge inn eller betale for tjenester, og feil i sanntidsinformasjon om reiseruter og avganger. Selv om disse problemene kan være frustrerende, er det flere ting du kan gjøre for å prøve å løse dem.
Først og fremst er det viktig å sørge for at problemet ikke er på din side. Kontroller internettforbindelsen din og prøv å oppdatere siden eller appen. Hvis problemet vedvarer, kan du prøve følgende tips:
Hvis du opplever problemer med å logge inn, kan det være at du har glemt passordet ditt. Prøv å tilbakestille det ved å følge instruksjonene på innloggingssiden. Hvis du har problemer med betaling, kan det være et midlertidig problem med betalingstjenesten. Prøv igjen senere, eller kontakt kundeservice for hjelp. Hvis sanntidsinformasjonen er feil, kan det hende at det er et problem med GPS-signalene. Dette er vanligvis et midlertidig problem som løser seg selv.
Hvis du ikke kan løse problemet selv, kan du rapportere det til Entur. De har et dedikert kundeserviceteam som kan hjelpe deg med å løse problemet. Du kan kontakte dem via telefon, e-post eller sosiale medier. Husk å gi dem så mye informasjon som mulig om problemet, inkludert eventuelle feilmeldinger du har mottatt, hvilken enhet du bruker, og når problemet oppsto.
Roy Arne Skar 2 måneder siden
Det ser ut som om jeg etter oppdateringen 14.2.25 (17.3.1) for Android ikke får kjøpt ekstra soner i Oslo. Når jeg trykker "Kjøp ekstra soner" under "Mine billtter" eller "Billetten din" får jeg ikke lagt inn til og fra sone, jeg får ikke forslag og hvis jeg forsøker å søke får jeg meldingen "Her var det tomt!". Jeg er på nett og har forsøkt både over mobildata og Wifi. Jeg har også hardstartet applikasjonen på nytt, omstartet telefonen, innstallert applikasjonen på nytt. Ingenting hjelper. Dette hente ikke før jeg forsøkte å kjøpe ekstra sone etter versjon 17.3.1.